Der erste AGV 59 Podcast

Podcastplayerda ischt er, der erschte podcascht vom agv 59, garandiert hochdeitschfrei ond 12 min lang, heilandzack lachet net, des war gar net so oifach

Hier ist er, der erste Podcast vom AGV 1959. Ca. 12 min lang und garantiert hochdeutschfrei.

Ein freundlicher Hinweis für die Geier der GEMA:

ihr brauchet gar nix denka, älle urheberrechte von derra hintergrundmusik halt ich in meine pfota, damit des glei klar ischt von ons gibt es koinen cent!

achso,
auf den player links brauchet ihr net drucka, des ischt bloß a bildle. druckat auf den rota link em eigangstexscht, dann got a extra fenschter mit dem player auf. so kennat ihr auf dera seide weider romschtiera während mei gesülze ablauft. wenn schluß ischt fengt der wieder von vorna an, han i grad gmerkt. dann müsset ihr halt ausschalta, des muaß ich noch anderscht eistella, später mal.

4 Gedanken zu „Der erste AGV 59 Podcast“

  1. Pingback: Anonymous

Kommentare sind geschlossen.